Menusystemet kræver Java, og du bruger ikke Java. Tryk derfor her for se en alternativ menu!
Fordeling ud fra om virksomheden arbejder mere med eksterne partnere om at udvikle nye produkter nu end for 3 år siden
Postnummer
200 10/
20010/
203 20/
205 80/
211 20/
211 30/
211 50/
211 60/
21120/
21130/
21140/
212 40/
21210/
21220/
21240/
214 10/
214 30/
214 40/
21420/
21430/
21440/
21450/
21560/
21610/
21620/
2200/
26020/
288 90/
ALL
Domæne
Visuel kunst/
Musik og scenekunst/
Events/
Kulturarv/
Turisme/
Medier/
Arkitektur og byudvikling/
Livslang læring/
Idræt, fritid og hobby/
Sundhed og velvære/
Andet/
N/A
Format
Tælling
Procentvis
plot type
StackedBar2D
StackedBar3D
StackedColumn2D
StackedColumn3D
MSColumn3D
MSBar3D
xml
/
csv
Forside
Visual
Malmö (2007)
1 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher
2 - Fordeling af virksomheder på kreative underområder
3 - Antal ansatte inden for kreative brancher
4 - Antal ansatte fordelt på underområder inden for hver branche
5 - Antal frivillige inden for kreative brancher
6 - Antal frivillige fordelt på underområder inden for hver branche
7 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher samt ud fra antal medarbejdere inden for hver branche
8 - Fordeling af virksomheder på underområder samt ud fra antal medarbejdere inden for hvert underområde
9 - Antal medarbejdere fordelt på kreative brancher samt ud fra medarbejdernes uddannelseslængde
10 - Antal medarbejdere fordelt på underområder inden for hver branche samt ud fra medarbejdernes uddannelseslængde
11 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher - samt ud fra opdeling i virksomhedstyper
12 - Fordeling af virksom-
heder på underområder inden for hver branche - samt ud fra opdeling i virksomhedstyper
13 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher - samt ud fra opdeling efter omsætning
14 - Fordeling af virksom-
heder på underområder inden for hver branche - samt ud fra opdeling efter omsætning
Samarbejder
15 - Fordeling af virksomhedstyper (erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution)
16 - Fordeling ud fra samarbejder og partnerskaber per domæne
17 - Fordeling ud fra hvordan erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution samarbejder med andre virksomheder.
De andre virksomheder kategoriseres ved respektive antal medarbejdere / samarbejdshyppighed
18 - Fordeling ud fra hvilken type virksomhed de 3 hovedtyper samarbejder med (erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution)
19 - Fordeling ud fra hvem erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution har formaliseret samarbejde med
20 - Fordeling ud fra hvordan samarbejdet mellem erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution er organiseret
21 - Fordeling ud fra hvor mange formaliserede samarbejder der er indgået inden for erhvervsvirksomheder / kulturinstitutioner - foreninger / uddannelses- institutioner
22 - Fordeling ud fra hvilke faktorer der mest påvirker erhvervsvirksomhedens / kulturinstitutionens - foreningens / uddannelses- institutionens muligheder for at indgå i formaliserede samarbejder med kulturinstitutioner / foreninger
23 - Fordeling ud fra hvilke faktorer der mest påvirker erhvervsvirksomhedens / kulturinstitutionens - foreningens / uddannelsesinstitutionens muligheder for at indgå i formaliserede samarbejder med kreative virksomheder
24 - Fordeling ud fra hvor stor en andel af virksomhedens nuværende produkter / serviceydelser der er udviklet indenfor de sidste 2 år
25 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om at de udvikler nye produkter / serviceydelser hurtigere nu end for 3 år siden
26 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om hvor nødvendigt det er at udvikle produkter / serviceydelser hurtigere end de gør nu
27 - Fordeling ud fra om virksomheden har haft samarbejde med en eller flere partnerkategorier om at udvikle nye produkter/serviceydelser indenfor de sidste 2 år
28 - Fordeling ud fra om virksomheden arbejder mere med eksterne partnere om at udvikle nye produkter nu end for 3 år siden
29 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om hvor vigtigt det er for overlevelse at samarbejde omkring produktudvikling
30 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvor samarbejdspartneren er placeret samt hvor ofte der samarbejdes
31 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvor ofte firmaerne samarbejder
32 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hovedårsager til samarbejde
33 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvordan kontakten til eksterne samarbejder kom i stand
34 - Virksomheder der ikke samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra grunde til manglende samarbejde
Dette projekt er støttet af:
Projektledelse:
Svensk medansøger:
Andre partnere: