Menusystemet kræver Java, og du bruger ikke Java. Tryk derfor her for se en alternativ menu!
Fordeling af virksomheder på kreative brancher i udvalgte kommuner
Postnummer
1430/
1720/
200 10/
2000/
20010/
203 20/
205 80/
2100/
211 20/
211 30/
211 50/
211 60/
21120/
21130/
21140/
212 40/
21210/
21220/
21240/
214 10/
214 30/
214 40/
21420/
21430/
21440/
21450/
21560/
21610/
21620/
2200/
2300/
2370/
2400/
2600/
26020/
2610/
262 70/
262 80/
26270/
2630/
26790/
271 50/
272 80/
2720/
27280/
273 30/
2730/
2740/
2750/
276 30/
276 40/
276 50/
276 60/
2760/
27630/
27640/
27650/
27660/
277 30/
277 40/
27730/
27740/
27750/
2800/
2840/
288 90/
2880/
2900/
2920/
2950/
3000/
3080/
3100/
3120/
3200/
3210/
3220/
3230/
3250/
3300/
3320/
3330/
3400/
3450/
3460/
3480/
3500/
3520/
3550/
3600/
3630/
3650/
3660/
3670/
4300/
6000/
7890/
8000/
8220/
8700/
ALL
Domæner
Alle
Begrænset
Format
Tælling
Procentvis
plot type
Bar2D
Column2D
Column3D
Pie2D
Pie3D
Doughnut2D
Doughnut3D
xml
/
csv
Forside
Visual
Gribskov (2007)
1 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher
2 - Fordeling af virksomheder på kreative underområder
3 - Antal ansatte inden for kreative brancher
4 - Antal ansatte fordelt på underområder inden for hver branche
5 - Antal frivillige inden for kreative brancher
6 - Antal frivillige fordelt på underområder inden for hver branche
7 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher samt ud fra antal medarbejdere inden for hver branche
8 - Fordeling af virksomheder på underområder samt ud fra antal medarbejdere inden for hvert underområde
9 - Antal medarbejdere fordelt på kreative brancher samt ud fra medarbejdernes uddannelseslængde
10 - Antal medarbejdere fordelt på underområder inden for hver branche samt ud fra medarbejdernes uddannelseslængde
11 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher - samt ud fra opdeling i virksomhedstyper
12 - Fordeling af virksom-
heder på underområder inden for hver branche - samt ud fra opdeling i virksomhedstyper
13 - Fordeling af virksomheder på kreative brancher - samt ud fra opdeling efter omsætning
14 - Fordeling af virksom-
heder på underområder inden for hver branche - samt ud fra opdeling efter omsætning
Samarbejder
15 - Fordeling af virksomhedstyper (erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution)
16 - Fordeling ud fra samarbejder og partnerskaber per domæne
17 - Fordeling ud fra hvordan erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution samarbejder med andre virksomheder.
De andre virksomheder kategoriseres ved respektive antal medarbejdere / samarbejdshyppighed
18 - Fordeling ud fra hvilken type virksomhed de 3 hovedtyper samarbejder med (erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution)
19 - Fordeling ud fra hvem erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution har formaliseret samarbejde med
20 - Fordeling ud fra hvordan samarbejdet mellem erhvervsvirksomhed / kulturinstitution - forening / uddannelsesinstitution er organiseret
21 - Fordeling ud fra hvor mange formaliserede samarbejder der er indgået inden for erhvervsvirksomheder / kulturinstitutioner - foreninger / uddannelses- institutioner
22 - Fordeling ud fra hvilke faktorer der mest påvirker erhvervsvirksomhedens / kulturinstitutionens - foreningens / uddannelses- institutionens muligheder for at indgå i formaliserede samarbejder med kulturinstitutioner / foreninger
23 - Fordeling ud fra hvilke faktorer der mest påvirker erhvervsvirksomhedens / kulturinstitutionens - foreningens / uddannelsesinstitutionens muligheder for at indgå i formaliserede samarbejder med kreative virksomheder
24 - Fordeling ud fra hvor stor en andel af virksomhedens nuværende produkter / serviceydelser der er udviklet indenfor de sidste 2 år
25 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om at de udvikler nye produkter / serviceydelser hurtigere nu end for 3 år siden
26 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om hvor nødvendigt det er at udvikle produkter / serviceydelser hurtigere end de gør nu
27 - Fordeling ud fra om virksomheden har haft samarbejde med en eller flere partnerkategorier om at udvikle nye produkter/serviceydelser indenfor de sidste 2 år
28 - Fordeling ud fra om virksomheden arbejder mere med eksterne partnere om at udvikle nye produkter nu end for 3 år siden
29 - Fordeling ud fra hvor enige virksomhederne er om hvor vigtigt det er for overlevelse at samarbejde omkring produktudvikling
30 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvor samarbejdspartneren er placeret samt hvor ofte der samarbejdes
31 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvor ofte firmaerne samarbejder
32 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hovedårsager til samarbejde
33 - Virksomheder der samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra hvordan kontakten til eksterne samarbejder kom i stand
34 - Virksomheder der ikke samarbejder indenfor Øresundsregionen.
Fordeling ud fra grunde til manglende samarbejde
Dette projekt er støttet af:
Projektledelse:
Svensk medansøger:
Andre partnere: